Volgens Cash is de enige speler die Federer in Wimbledon kan torpedoeren, twee keer kampioen Andy Murray. Echter, de wereld nummer één heeft deze week een schok vroege nederlaag in het tuneup-evenement bij de koningin's club gehad en heeft toegegeven dat hij dramatisch moet verbeteren om zijn titel te verdedigen. Novak Djokovic, die nu naar vier geglipt heeft, laat weinig tekenen zien van zijn langere uitval en heeft besloten om volgende week in Eastbourne te spelen in een pauze van zijn gebruikelijke oefening om geen tuneup events voor Wimbledon te spelen. Dus, de verleidelijke Vooruitzicht op het jaar van de twee opvallende spelers - Federer en Nadal - het botsen hierbij, de meest verering van fases is een verhaallijn om naar voorzichtigheid te kijken. De Spanjaard heeft natuurlijk twee keer gewonnen bij Wimbledon, een van die na een onvergetelijke finale tegen Federer in 2008. Maar sinds 2011 is Nadal slechts een keer over de derde ronde geweest.
"Het is waar dat na 2012, wat er met mijn knie?n gebeurd is, het harder en harder is om te concurreren op gras," legde hij uit. "Maar als ik pijn op de knie?n heb, weet ik uit ervaring dat het bijna onmogelijk is omdat ik sterke, lage en krachtige benen moet voelen. U moet op een lager niveau spelen. "Nadal is echter pas 30 jaar geworden, en is de gezondheidszorg die hij de afgelopen jaren heeft gehad. Hij won in Parijs zonder een set te laten vallen en heeft teruggekomen naar twee in de ranglijst. Hij is slechts 6 van zijn 49 wedstrijden van dit jaar verloren en drie van die zijn in de handen van Federer. Als de sterren zouden uitlijnen en deze hedendaagse gladiatoren in Wimbledon zouden moeten botsen, is het nog een groot moment in wat al is Een nauwelijks geloofwaardig tennisjaar. De Golden State Warriors en Cleveland Cavaliers zijn als twee boksers die hun weg naar de ring maken. Ze lopen langs de andere vechters, de promotors, managers en hustlers. En hier zijn ze. Zevenenveertig dagen na de start van de playoffs krijgen we de belangrijkste gebeurtenis. Als u geen fan bent van de NBA, zijn deze 47 dagen onbeperkt. Krijg deze spullen van mijn tv, zodat ik weer kan kegelen.Isaiah Thomas, de beste speler op de Boston Celtics, was gewond en kon zijn gebruikelijke scoren, passeren en leiderschap niet aanbieden in de finale van de Oostelijke Conferentie. Maar zelfs bij Thomas, hadden de Celtics geen kans. Als de San Antonio Spurs gezond waren, zouden ze minstens één spel gewonnen hebben, en misschien twee uit de Golden State. Maar hun beste speler, Kawhi Leonard, was pijn in de eerste wedstrijd, en puntwachter Tony Parker kon ook niet spelen. Dus: De Warriors zijn 12-0 in de playoffs, de Cavaliers 12-1. Dit is het derde rechte seizoen waarin ze elkaar voor het kampioenschap hebben gespeeld. Het is alsof ze reservaties hadden.