Endelig pr?vede jeg p? den nye Saucony Guide 7 sko. Mellemv?gt mellem Brooks og Mizuno, guiden 7 har en meget j?vn h?l til t? ride. De har st?tte og varem?rket Powergrid polstring, hvilket sikrer st?dabsorption fra det ?jeblik, hvor h?len rammer jorden.
S? mens alle tre er teknisk kompatible med mine f?dder, var beslutningstageren, at mine f?dder ikke n?dvendigvis skulle v?nne sig til den samme sko - som jeg diskuterede med Geelong-holdet. Det er faktisk godt at pr?ve variationer af den rigtige sko til dig, eller drej mellem 2 eller 3 par, hvis du kan - noget til at arbejde forskellige muskler i dine f?dder og ben, samtidig med at du tilbyder den komfort og st?tte du har brug for. S? med det i tankerne gik jeg til Saucony Guide 7. Archie var ret tilfreds med mit valg, da han elsker bl?, s? win-win! Jeg har testet Guide 7-skoene flere gange nu. Jeg roterer mellem disse, mine nuv?rende Brooks og et 3. par. Uanset om jeg l?ber rundt i parken med drengene, l?ber p? stranden eller i gymnastiksalen, er mine f?dder og jeg meget glade for disse nye sko.
Undervurder aldrig betydningen af ??veludstyrede atletiske sko, til dig selv eller din familie. Det er en investering for fremtidens sundhed p? dine f?dder, som sund kost tager sig af din krop eller g?r til tandl?gen for at passe p? dine t?nder. Jeg vil anbefale nogen, der lider under smerte fra tr?ning, eller hvis sko har brug for en opgradering - find den rigtige FIT til dine f?dder og start med FITZI. Jeg er en forfatter og kunstner og sikret en international forlagsaftale, og der kom frister til mit arbejde. Dette bet?d, at jeg sad p? bagsiden de fleste dage, skriver og skaber. Da dette var mit store ?jeblik og min store pause, troede jeg, at jeg ikke kunne lade noget st? i vejen, s? jeg lige arbejdede og lad hvad jeg troede, hvor p?tr?ngende ting til mit fremskridt med at skabe, glide v?k. Sund kost, motion og s? videre. Det er nemt at g?re en undskyldning for ikke at ud?ve og g?re det senere, n?r du er s? t?t p? at se dine titler sidde i de lokale boghandlere!
Jeg t?nkte ogs?: "Hej jeg vil g?re dette arbejde nu, og jeg vil tabe v?gten efter" S? i sidste ?r f?lte jeg usunde, frumpy, jeg blev ved med at blive fork?let, jeg f?lte mig utilpas og jeg troede nok nok var nok, jeg havde at komme tilbage i form! Jeg g?r ogs? igennem overgangsalderen, s? du ved de gamle m?der at nemt tabe v?gten, skete ikke som de plejede.