Voor een paar verstandige demping loopschoenen voor een enkele 41 yards, met een gewicht van tweehonderd en vijftig gram, de besturing is ongelooflijk goed. Rekening houdend met de voet of zo van de schoen strenger besloten hoe de initi毛le jogging jogging ervaring te gebruiken. Naast 600 met de snelheid, dan kunt u duidelijk horen de schoenen of laarzen de grond raken, "snauwde, klikte, sloeg" sound, die moet worden gemaakt op basis van harde rubberen zool, samen met dik materiaal in de gewrichten rol van de bodem. Om eerlijk te zijn, op een lagere snelheid, kan gewoon voelen de soepele overgang deskundigheid voeten, en demping samen met rebound-effect is niet helemaal duidelijk. Roostervormige lijnen, Plan snijden aanzienlijk, de sporters een soepele gang verschaffen tot het verlies van het runnen energie stoppen.
Kort na bijna drie kilometer met joggen lopen, op dit moment, veel meer rigide voet gevoel gestaag veranderd, en "pop, zet, pop" geluid verminderd ook veel. In de vlotte tempo van de promotie, langzaam Bovendien, ik versneld de snelheid van werken, kunt u uiteraard voelen de ommekeer in het einde van de demping functionaliteit dan voorheen om veel te verbeteren, in het bijzonder na de palm vloer zal waarschijnlijk niet het gevoel zo bot, Toch een beetje zacht gevoel. Op dezelfde wijze, Mana bounce met grote loopschoenen, zoals de hiel wordt meestal gebruikt in het hoge gedeelte van de lage kanteling perspectief ontwerp, zal door het land als de impact.
Met de Reversal materiaal prestaties, heb ik ook hun snelheid te verhogen. Noodzaak om te zeggen is deze snelheid is niet opzettelijk, in het natuurlijke verloop loop van de actie te voltooien. Dit is een grote verklaring, Sprong materiaal om de uitstekende veerkracht spelen, zodat de stroom uit voeten bevredigender. Er zij op hieronder opgemerkt, aan het einde van het gatenpatroon is zeer uniek, kan deelnemen aan een Xu Li invloed.
Ik liep snel in de snelheid van minder dan 4000, als gevolg van materiaal Reversal rebound te goed, in gevaarlijk snel staat, moet je meer centrale kracht te besteden aan de stabiliteit met betrekking tot de landing, die sporters verplicht ervoor te zorgen dat Heeft een sterke knie kracht. Lopen wat meer in vergelijking met een kilometer hartslag barsten familielijst gevoel, maar ook typisch voltooide de evaluatie.